משרד הבריאות פרסם מדד לבתי חולים: בילינסון ומאיר מובילים

    ארי וידר No Comments on משרד הבריאות פרסם מדד לבתי חולים: בילינסון ומאיר מובילים
    19:16
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קובי פינקלר: "החמאס מנסה להשתקם אבל צה"ל מכה שוב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות פרסם היום מדד איכות לבתי החולים בישראל כאשר בשנת 2014 דגם משרד הבריאות ארבעה מדדים ובחן מי מבתי החולים עומד בהם.

    המדדים שנדגמו הם; המלצה למתן אספירין בשחרור מבית החולים לאחר אוטם חד בלב, ביצוע צנתור לבבי בתוך 90 דקות מרגע ההגעה לבית החולים במטופלים עם אוטם חד בלב, ניתוח שברים בצוואר הירך בתוך 48 שעות, ומתן טיפול אנטיביוטי מניעתי לפני ניתוח קולון ורקטום שעה לפני ביצוע החתך הניתוחי.

    מהמדד שפורסם עולה כי בתי החולים שעמדו בכל היעדים של המדדים הם בילינסון, מאיר, סורוקה, השרון, הכרמל ונהריה.

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בהתייחס לנתונים כי "אני מתכוון להכליל במדדים הבאים את זמני המתנה לחדרי מיון, זמני המתנה לתורים וזמני המתנה לאמבולנסים".

    לדבריו, "ב-2012 התחלנו פרופ' רוני גמזו ואני את התהליך של מדדי איכות בבתי החולים. ברור שצריך שקיפות במערכת ואנו עושים זאת בביטחון ובאמונה. חשוב שהנתונים יפורסמו. מערכת הבריאות מצוינת אבל אנחנו צריכים פה ושם לשפר את החלקים הבעייתיים ולא להתעלם ממצב התורים וההמתנה בחדרי מיון. זה לא סוד שאני עושה ביקורי פתע בחדרי המיון. מה שרואים בפועל ומה ששומעים מהאזרחים זה חשוב מאוד ומעניק היבטים חשובים לקביעת מדיניות והחלטות. מחובתנו לגלות אחריות לטובת ציבור החולים וכלל אזרחי ישראל. זה לא סביר ואסור שאנשים ימתינו 10-9 שעות. יש תחושת אי ודאות קשה עד שרופא רואה את המטופל, זה יכול לגרום אפילו לפגיעה בחולים, חלילה. צריך גם שם לקבוע מדדים".



    0 תגובות